System ułatwiający kontakt z klientami firmy

W nowoczesnym środowisku biznesowym praca z klientem nie oznacza jedynie ścisłej kooperacji w prowadzeniu zleceń. Stałe gromadzenie pozornie nieistotnych informacji pozwala na odkrycie prawdziwych potrzeb interesanta, także tych o których sam nie do końca zdaje sobie sprawę zaczynając z nami współpracę.

Chcąc zapewnić klientowi kompleksową opiekę powinniśmy opracować plan kontroli współpracy, polegający między innymi na przydzielaniu odpowiednich opiekunów do konkretnych zadań. Nie jest to skomplikowany proces, szczególnie gdy posiadamy dobrze przystosowany system CRM, jak ten oferowany na przykład na www.baseline.pl.  Mając do dyspozycji tego typu oprogramowanie możemy pozwolić sobie na ustalanie dokładnego harmonogramu, ustanowienie priorytetów, czy rejestrację spotkań, dzięki czemu praca jest o wiele bardziej wydajna i łatwiejsza.

Obecnie również niestety dosyć często pomijaną przez pracowników aplikacją jest zapis przebiegu rozmowy. To prawda, że na sporządzenie notatek ze spotkanie musimy poświęcić dodatkowy czas, co zniechęca większość pracowników. Daje nam to jednak szansę na gruntowną analizę potrzeb klienta, na co nie mamy możliwości jeśli nasza rozmowa nie została  utrwalona. Chociaż staramy się zapamiętać wszelkie uwagi jak i ton rozmowy, którą odbyliśmy, o większości dość często zapominamy. Nie trzeba podkreślać jak trwałe odzwierciedlenie ma to w przyszłych kontaktach z klientami. Zapis rozmowy z klientem może okazać się kluczowym rozwiązaniem, dzięki któremu nasze kontakty będą o wiele bardziej korzystne.

Gromadzenie niezbędnej dokumentacji możemy w zaradny sposób przekształcić w kolejny sposób na nawiązania lepszego kontaktu z klientem. Wystarczy przecież bowiem jedynie nadać całemu procesowi odpowiednią formę. Każdemu zadaniu odpowiadają pewne podstawowe pliki oraz dodatkowe arkusze, który w ciekawy sposób możemy ze sobą powiązać.

System CRM oznacza także bardzo dokładną i szczegółową analizę czasu oraz wszelkich wydatków, jakie będziemy przecież zmuszeni ponieść w związku z pewnymi zadaniami. System ten w pełni pozwala nam uniknąć błędnego rozplanowania budżetu oraz, co bardzo istotne, zwróci naszą uwagę na dodatkowe możliwości i sposoby rozłożenia kosztów, którym to sami pewnie nie poświęcilibyśmy czasu. Tak więc można wprost powiedzieć, że system CRM to idealne narzędzie, które jest w stanie rozwinąć każdą firmę.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny:
Ocena: 7.0/10 (1 głos)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)