Reklama łączona ze stylem ubierania

Wszyscy wiemy jak ogromny wpływ w dzisiejszym życiu wywiera na nas reklama. Zadając sobie zaś pytanie czy ma ona wpływ na nasz styl ubierania się, również odpowiemy twierdząco. Jest grupa społeczeństwa, która kieruje się wyłącznie modą i trendy, zatem ubiera się w modną odzież damską oraz męską, jest również grupa w społeczeństwie, która w ogóle nie zwraca uwagę na tendencje w modzie.
Każdy z nas jest bowiem indywidualnością i posiada swój własny charakter oraz styl, jednak część społeczeństwa jest bardzo podatna na modę. To właśnie kobiety, które oglądają wszystkie reklamy odzieży damskiej, najnowsze kolekcje modnych ubrań w danym sezonie, to właśnie one oblegają markowe sklepy i kupują modne sukienki nie zwierzając na wielkość ceny. Zatem jeżeli w sklepie z sukienkami ukaże się nowa kolekcja, która zostanie dość dobrze zareklamowana w prasie i telewizji, możemy być pewni, ze część kobiet od razu pobiegnie do sklepu z sukienkami, aby zakupić nową i modną sukienkę na lato czy inną porę roku. Inna część społeczeństwa będzie czekać na posezonowe wyprzedaże, kiedy to można kupić modne sukienki po wyjątkowo niskich cenach, bowiem sklepy przed nową kolekcją ubrań zazwyczaj ogłaszają wyprzedaże nawet do 90%.
Jest również inna grupa społeczeństwa, która w ogóle nie zwraca na styl ubierania się innych ludzi, ma swój określony styl bycia, którego nigdy nie zmienia, a zaopatruje się w ubrania na przykład w sklepach z tanią odzieżą damską, w tak zwanych lumpeksach, bądź też innych sklepach z sukienkami, spodniami oraz innymi częściami garderoby. W zależności od naszego charakteru reklama może mieć większy bądź mniejszy wpływ na sposób ubierania się, jednak na wyjątkowe okazje, ważne przyjęcia, każda kobieta pragnie być ubrana modnie i elegancko.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny:
Ocena: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)