Małe gadżety reklamowe – przypinki, kotyliony, magnesy, długopisy, etc.

Każdy, kto prowadzi swój biznes wie, lub zdaje sobie sprawę z tego, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak nie każda reklama jest skuteczną. Nie każda prowadzi do wzrostu zainteresowania klientów oferowanymi usługami. W jaki więc sposób można zareklamować się by było to i ciekawe, i przyciągnęło ludzi?

Można zainwestować pieniądze w reklamę w radiu, telewizji. Jednak to rozwiązanie jest kosztowne, a wyniki dyskusyjne. W natłoku informacji ludzie przejawiają tendencję do niezauważania reklam. Co więcej, reklamy puszczane w telewizji w przerwie filmu często denerwują oglądających. A nie o to chodzi, by nasz produkt czy usługa łączyła się z poczuciem irytacji.

Częstym sposobem reklamy jest rozdawanie ulotek. Aczkolwiek skuteczność tego sposobu reklamy bezpośredniej jest nikła. Po prostu większość ulotek trafia do pobliskiego kosza na śmieci.

Trzecim sposobem są małe gadżety reklamowe. Do nich zaliczamy przypinki, magnesy na lodówkę, długopisy, pendrivy. Mają one sporo zalet. Po pierwsze są niedrogie, więc można kupić czy wyprodukować sporą ich liczbę. Po drugie, można je rozdawać za darmo np: przed galeriami handlowymi lub dołączać do zakupionego produktu. Ma to spore znaczenie, gdyż ludzie wprost uwielbiają dostawać rzeczy za darmo. A rzeczy użyteczne to najbardziej. W dodatku, gdy nadruk na przypince okaże się chwytliwy istnieje szansa na stworzenie nowej mody. Na takich małych powierzchniach reklamowych nie ma miejsca by się nadmiernie rozpisywać i trzeba stworzyć chwytliwe hasło lub logo, które przykuje uwagę.

Musimy tylko uważać, aby gadżety reklamowe same nie stały się produktem, jak to miało miejsce w reklamie TP SA z rozumem i sercem. Gdyż wtedy stracimy środek reklamowy jednocześnie dostając kolejny produkt, na którym możemy zarobić. Ale w takim wypadku musimy znowu zainwestować w reklamę…

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny:
Ocena: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)